środa, 4 grudnia 2013

LALKI OD TCHIBO




Z czym kojarzy się marka Tchibo? Pierwotna myśl, jaka przyjdzie każdemu do głowy to oczywiście kawa .Ale nie tylko kawę sprzedaje firma Tchibo. Oprócz ekspresów do parzenia kawy   można  tam kupić wiele sygnowanych akcesoriów kuchennych,meble, tekstylia ,stylowe drobiazgi ,biżuterię,odzież ,słodycze oraz moje ulubione produkty- lalki.  Zgromadziłam kilka w mojej kolekcji. Są to głównie lalki porcelanowe sprzedawane jako dekoracyjne.



Logo Firmy


                                      Co można kupić w sklepach Tchibo?



Aromatyczna kawa

Biżuteria

Dobre markowe ekspresy



Akcesoria gospodarstwa domowego

Figurki

Zabawki

Ozdoby dekoracyjne


Zdjęcia pochodzą z reklam sklepu tchibo






                                                                             LALKI




Zestaw lalek porcelanowych

Zdjęcie z aukcji

Lalka Isabella 



                                                                                           HANIA



Moja to Hanna

Kupiłam ją na początku mojej kolekcji







                                                                                                 KRZYSIU







Dosyć  popularny marynarzyk-zdjęcie z aukcji


Zdjęcie z aukcji

Beatka z Wojtkiem



                                                                                                       BEATKA



Moja lalka w odmienionej kreacji





                                                                                                  WOJTEK


Wojtek zachował oryginalne ubranie

Kocham go za te ząbki








                                                                                         FRANUŚ

Franuś



Franuś także zachował oryginalne ubranie

Lalka Isabella  od Tchibo-zdjęcie z aukcji



                                                                                                               ANIA


Moja to Ania










Mareike od Tchibo -marka TCM Tchibo Certifled Merchandise 





                                                                                        MAREIKE



Moja zachowała oryginalną sukienkę i misia w kieszeni





Mieszka jeszcze u mnie jej siostra bliżniaczka i czeka na nową sukienkę-postanowiłam trochę ją odmienić



9 komentarzy:

  1. Noproszę i kilka moich lalek teraz dzięki tobie wie skąd pochodzi. taki Franuś u mnie Pawełek na przykład i marynarzy no proszę. Też podoba mi się zębaty - niektórych przerażaja zębate lalki a ja je uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, ha,ha,ha Tchibo to przecież kawa! ;) Straszna reklama ale przynajmniej zapamiętywana....
    Wyobraź sobie, że ostatnio kupiłam na rynku lalkę taką jak Twoja Beatka!
    Kreacja nie w moim guście i główkuję gdzie tu piękną kreację dla niej znaleźć!
    Widzę Twoja pięknie wygląda w innej sukieneczce! I nie wiedziałam, że ma chłopaka! No moja jakby co nie ma! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ! Znam większość tych lalek , wreszcie wiem , skąd pochodzą :) .
    Tyle razy byłam w sklepie Tchibo a nigdy nie widziałam porcelanek.... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy te lalki są sygnowane? Niektóre widywałam na giełdzie wielokrotnie np. Krzysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalki od Tchibo nie mają sygnatury.Przynajmniej moje nie mają w widocznym miejscu ,włosów nie odklejałam.

      Usuń
    2. Obawiałam się, że nie mają. Tchibo poszło po najmniejszej linii oporu, zamówiło lalki u masowego producenta i dało swoje pudełka. Nie ma więc gwarancji, że lalka rzeczywiście pochodzi od Tchibo, jeśli nie jest w pudełku.

      Usuń
  5. A to ciekawostka! Nie wpadłabym na to, że w Tchibo można kupić nawet lalki! ...a do mnie dziś przybyły dwie porcelanki ze sklepu z używaną odzieżą, ale chyba żadna z nich nie pochodzi z "kawowej" kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń