czwartek, 7 stycznia 2016

DAMA Z PARASOLKĄ -ELLA

Ciągle obiecuję sobie ,że to ostatnia tak duża laka, którą kupiłam . Brak mi miejsca na półkach ale się znalazło, na biurku za ekranem komputera  .70 cm Ella jest wykonana z porcelany .Buzia prześliczna ,drobna rysa nad prawym okiem nie zniechęciła mnie od kupienia. Lalka ma ślicznie uszytą suknię ,zapięcia na zatrzaski więc jej nie zmieniałam .Wystarczyło wymyć porcelanowe części i włosy. Kołtuny rozczesałam i spięłam w luzny kok .Atrybutem jest duża haftowana parasolka ,która dumnie trzyma w ręce.Spodobała mi się jej buzia ,szczególnie szklane oczy i usta.Rysa nad okiem na szczęście okazała się powierzchowna ,wypełniłam ją glinką samoutwardzalną ,jak wyschnie  zatuszuję wadę akrylami. Na plecach lalka ma numery i serię produkcji a na ręce zawieszona  jest karteczka z napisem HANDIC RAFT UMBER - ELLA . Szukałam informacji na temat lalki ale nic nie znalazłam .




                                                        ZDJĘCIA Z AUKCJI










                                                        LALKA PO RENOWACJI






































































































13 komentarzy:

  1. Śliczna ta Ella. Napis handicraft oznacza wyrób rzemiosła artystycznego. Być może to jedyny egzemplarz lalki robionej ręcznie, albo tzw. zrób to sam, czyli składana z części. W USA jest potężny rynek oferujący części do samodzielnego zrobienia lalek, dekoracji itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację .Nie tylko w USA jest rynek oferujący części do samodzielnego zrobienia lalek i innych przedmiotów dekoracyjnych .W Niemczech i Anglii jest ich także wiele.Myślę ,że lalka jest masówką na co wskazuje seria numerów na plecach.

      Usuń
  2. prawdziwa Dama o ciekawej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna twarz-dostojna i niezmanierowana, subtelna, delikatne usta i te piękne oczy, rzęsy...
    Z zachwytem podziwiałam jej biżuterię i misterną suknię. Parasolka zdaje się być połączeniem haftowanego płótna i koronki kołkowej, która jest bardzo pracochłonna. Piękny dodatek.
    Przyznam, że jestem ciekawa jej nóg, stóp i obuwia.
    Blizna na policzku? Nawet nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko jestem pod wielkim wrażeniem :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż trudno uwierzyć, że na zdjęciach z aukcji to ta sama panna co na Twoich zdjęciach :) Po spa wygląda bardzo pięknie, a drobny defekt na buzi zniknie pod Twoimi zdolnymi łapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna lalka! Normalnie mnie zatkało! Twarz cudna, wspaniałe rysy! Rzęsy do nieba! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna!! pozdrawiam Anita Puck.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, piekny makijaż twarzy(fantastyczne usta) i cudnie wymodelowane dłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++
    Witaj !
    Witaj. "Katalog Blogspot" to nie jest spam, to nie jest robota, jest to miejsce jak twoje dokonanych przez osobę jak ty.
    Celem jest, aby promować swój blog na świecie!
    Proponuję, aby opublikować swój blog poprzez rejestrację na "międzynarodowej blogspot katalogu"
    "Katalog" wynosi 30 mln wizyt, 199 krajów świata! i ponad 22.500 blogi.
    W komentarzach, podaj adres URL. Nazwa strony. a Kraj
    Aktywny jest tylko przyjazne
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    się, aby dodać do moich zwolenników, klikając na '' dołączyć ''
    Mamy nadzieję, że będziesz wiedzieć naszą stronę ze swoimi znajomymi.
    Dziękuję za zrozumienie
    Życzę doskonały dzień
    Z Poważaniem
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Dziękujemy za moim blogu - to jest bardzo mile widziane! O)
    Śledzimy na swoim blogu, proszę śledzić nas w zamian!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tam postanowienia :) , śliczna jest i trzeba było ją kupić i już !!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest śliczna :)
    warto było :))
    też miałam na nią apetyt ;))
    Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń