środa, 11 października 2017

STARE POCZTÓWKI -DZIECI I LALKI

Kochani w dalszym ciągu nie mam czasu na wpisy .Pozdrawiam Was gorąco mi, iż za oknem deszczowo i zimno . Tak na szybko wrzucam  kilka starych pocztówek .Miłego oglądania.































































































































































































































































































































zdjęcia i pocztówki w tym wpisie nie są moją własnością -wyszukane z sieci

5 komentarzy:

  1. Jakie piękne lalki. Chciałoby się je wszystkie mieć, a szczególnie Krakowiaka i Krakowiankę. Ulu podkradłam to zdjęcie. Mam taki folderek, gdzie umieszczam fotki wszystkich polskich lalek jakie znajdę w sieci. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocztówki są cudowne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. i choć to dziewczątka na fotkach
    kradną większą uwagę niźli lale -
    niektóre z zabawek sama chętnie
    bym zaprosiła pod swój dach -
    zwłaszcza te z wmoldowanymi fryzami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia i choć faktycznie większość uwagi kradną dzieci, to lalki tez widać i chciałabym je wszystkie :) oj pomarzyć dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń