poniedziałek, 24 czerwca 2013

Muzyka lat 70 tych

    MOJE ULUBIONE ZESPOŁY I PIOSENKI LAT -70--tych




    MAYWOOD -duet wokalny z Holandii założony w latach 70 tych.Tworzyły go Alice May i Caren Wood.




             






PUSSYCAT



PUSSYKAT-zespół muzyczny pochodzący z  Holandii.Grupa założona przez siostry Tonny, Betty i Marianne Kowalnych ,ich ojciec był polskim żołnierzem osiadłym po wojnie w Holandii.

















        


   





FRANK SCHEBEL


Kochały się w nim wszystkie dziewczyny, każdy chłopak chciał wyglądać tak jak Frank.Był jednym z najbardziej znanych piosenkarzy NRD.









Frank z żoną 


Zdjęcie z mojego albumu 

Zdjęcia z mojego albumu z autentycznymi autografami
























ROY BLACK





























Roy Black  z  mojego prywatnego albumu - zdjęcia z autografami




Mirelle Mathien



Kocham jej głos i piosenki










































    PAUL  ANKA














  





DRUPI

















  




       

SUSI    QUATRO


























   













   




DEMIS   RUSSOS

    



















   










   


SMOKIE





























ZDJĘCIA   PIOSENKARZY Z MOJEGO PRYWATNEGO ALBUMU SOPOT  72 WRAZ Z AUTENTYCZNYMI  AUTOGRAFAMI ZDOBYTYMI PODCZAS FESTIWALU I  INNE 
























Album w którym w latach  70 tych zbierałam pocztówki  aktorów i piosenkarzy wraz z autografami .Mam go do dnia dzisiejszego.





Przechowałam także oryginalne koperty w których dostawałam zdjęcia

Zdjęcie głównych bohaterów serialu Bonanza 



WIĄZANKI  STARYCH PRZEBOJÓW

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz