czwartek, 11 września 2014

SHIRLEY TEMPLE WEDŁUG DANBURY MINT

Lalki Shirley Temple według  Danbury Mint są pochodzenia Tajwan .Wyprodukowane dla 20Th .Centuty Fox Film Corp. Mają po 35 cm wysokości i wykonane są prawie w całości z porcelany. Główkę otaczają blond loczki. Oczy brązowe ,ząbki i dołeczka w policzkach. Każda lalka posiada stojak.  Cała seria to kilkanaście wizerunków Shirley wziętych prosto z ekranu.











































Ostatnio na rodzimej aukcji pojawiło się kilka lalek z tej  serii . Licytowałam dwie ,ale tylko jedną udało mi się kupić.  Shirley jako Heidi z roku 1986 .Początkowo żałowałam nie kupionej lalki  ale po wnikliwszym oglądnięciu zdjęć   doszłam do wniosku, że prawie każda jest identyczna różni się tylko ubiorem,który można dodatkowo kupić..Po za tym marne podobieństwo ,dalekie od oryginalnej buzi Shirley.









                                                   ORYGINALNA HEIDI


















                                                  TO JUŻ MOJA SHIRLEYKA

























Znalazłam w sieci na aukcji prześliczne porcelanowe figurki














                                                 MOJE MARZENIE NUMER JEDEN












Razem z lalką udało mi się kupić od tego samego sprzedawcy  stary duży  obraz olejny .Sprzedawca był tak miły, że zakupiony towar przywiózł mi osobiście i na dodatek okazał się bardzo miłym człowiekiem. Dzięki mu za to . Takich ludzi dzisiaj szukać ze świecą .









5 komentarzy:

  1. Też mam takie marzenia. Choć wolałabym Shirleykę od Szrajera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shirlejka od Szrajera to w moim przypadku marzenie raczej nie realne.

      Usuń
  2. Shirleyki są przeurocze:) Najbardziej podoba mi się ta z ptaszyną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że Shirleyek było tak wiele! Twoja jest śliczna i bardzo podobna!
    Obraz również bardzo ładny!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. O muszę jeszcze jeszcze raz pooglądać - marzenie...

    OdpowiedzUsuń