środa, 7 maja 2014

MAJ -MIESIĄC MIŁOŚCI








MAJ -najpiękniejszy miesiąc w roku. Kwitnące kasztanowce to znak zaczynających się matur.Zawsze kiedy zobaczę kwiaty na kasztanach przypominam sobie słowa mojej wychowawczyni z szkoły podstawowej.,która zawsze w tym okresie mówiła "Kiedy zaczniecie się uczyć? Jak zakwitną kasztany ?."
Ja to samo powtarzałam moim córkom  i teraz mówię wnukowi, tak na zapas żeby właśnie teraz podciągnąć oceny a nie czekać na ostatnie dni .Maj to także, kwitnący bez , dywany konwalii i  niezapominajek.




Kwitnące kasztany

Lilak czyli bez

Uwielbiam zapach konwalii  - w latach 70-80  zapach perfum i wód  dostępny i często kupowany w kioskach Ruchu i drogeriach.


cudowny dywan z niezapominajek







Maj to także miesiąc zakochanych . Dziewiątego maja 37 lat temu poznałam mojego męża i od tamtej pory jesteśmy razem na dobre i złe .Przez te lata na naszej drodze było wiele przeszkód, ale wspólnie przeszliśmy ją szczęśliwie .Dzięki naszej miłości trwamy tak do dziś ,żyjąc nadzieją i wiarą, że do końca tej drogi dotrzemy także razem. Miesiąc maj jest dla nas szczególny a 9 jak co roku  nie obejdzie się bez szampana .Może czas uniesień miłosnych trochę przygasł jednak przywiązanie ,tęsknota i miłość pozostała.Życzę Wszystkim odwiedzającym mój blog wiele szczęśliwych chwil właśnie w maju. Spacerów przy blasku księżyca ,namiętnych pocałunków ,czułych spojrzeń .Kochajcie się .



Ślub moich rodziców 1957 rok -mama miała bukiet z bzu

Rodzice bukiet z bzu 




RAZEM  OD   MAJA 1977 roku

27 PAŻDZIERNIK  1979 rok


                                                       MIŁOŚĆ NA STARYCH                                                                                                 POCZTÓWKACH






































































11 komentarzy:

  1. Ale cudne pocztówki wyszukałaś:). Jednak Twoje zakochane zdjęcia - najmilsze:),

    pozdrawiam majowo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sa te pocztówki retro - to najlepszy przykład, że można stworzyć coś bardzo ujmującego i nawet erotycznego, ale w niewulgarny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham maj, majowe kwiaty. w maju się urodziłam.Maj nastraja nas romantycznie.
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy
    (Wiesz, że mamy taki sam staż małżeński? )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 37 lat to kawał czasu ,mam nadzieję ze doczekamy okrągłej 40.

      Usuń
  4. Tak, wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :)
    Wzruszył mnie ślubny bukiet Twojej Mamy - romantyczny , naturalny i z pewnością pięknie pachnący :) . Piękne pocztówki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezowy bukiet jest tym bardziej wyjątkowy ponieważ wyhodowany zimą .

      Usuń
  5. Też lubię Maj bo wtedy kwitną moje ulubione bzy i konwalie:)
    Fantastyczne te stare zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój mąż bardzo podobny do Twojego taty:) A pocztowki i zdjęcia cudne. lilav.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty uwielbiam wszystkie /chyba z racji zawodu/, a szczególnie bzy,róże,konwalie
    /może dlatego, że jestem urodzona właśnie w maju :D/.
    Piękny wpis :)))
    Uleńko, chyba pomyliłaś datę na zdjęciu, ślubu Twoich rodziców ;)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie gapa już wpisałam prawidłową datę -dziękuję.Jak się okazuje w komentarzach wiele z Was jest Majowych Dzieci .

      Usuń
  8. witam z tej strony puck sie klania pocztowki romantyczne . a z okazji rocznicy zycze wszystkiego dobrego i duzo duzo milosci. a co do milosci opowiem o swojej ja mojego chlopaka a teraz meza poznalam gdy mialam 15 lat o on 20 wszyscy byli przeciwni ze on jest dla mnie za stary i takie tam. chodzilismy ze soba 7 lat , gdy mialam 22lata wyszlam za mojego kochanego piotrusia z ktorym bede 13 lat po slubie i doczekalismy sie dwoch cudownych synkow kocham tych moich meszczyzn z calego serducha i niech tak zostanie nazawsze dozobaczenia pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń