sobota, 7 listopada 2015

LALKA WIOLA

Lalkę kupiłam z ogłoszenia mojej ulubionej sprzedawczyni z wielkopolski Pani Wioli .Gdy ją zobaczyłam,  wśród innych lalek od razu napisałam do sprzedawczyni.Na zdjęciach nie wyglądała zachęcająco ,głównie z powodu braku włosów. Buzia od razu przypadła mi do gustu . Po paru dniach była u mnie. W tym samym czasie dotarła świeżo zakupiona peruczka i od razu pomyślałam o Wioli.





Zdjęcie lalki ,które przysłała mi Pani Wiola




Lalka w trakcie spa

Łysina bardzo widoczna a pozostałe włosy to kłębek siana



Lalkę wyszorowałam ,ogoliłam głowę z resztek włosów ,skleiłam pęknięcie na ramieniu.Peruczka rozmiarowo idealnie pasowała ..Lalka wykonana jest z twardego tworzywa- hard plastik .Ma 48 cm wysokości i ślicznie wymodelowane ciałko ,zwłaszcza nóżki .Sygnatury nie ma ,nawet malutkiej cyferki.Kim jesteś nieznajoma? Wiele czasu spędziłam w internecie szukając podobnej buzi. Znalazłam kilka aukcji z podobnymi lalkami  ,oczy podobne ,ciałko także nawet włosy podobne.Sprzedawca w opisie  twierdzi ,że to lalka Madame  Aleksander z lat 60 tych .Gdy będę pewna pochodzenia lalki uzupełnię wpis .



Zdjęcia z aukcji 



                                                               

                                                                              WIOLA 
















DZIĘKI PANI WIOLU.



11 komentarzy:

  1. Hello, she looks lovely with the new hair, a sweet doll!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ,tak Madam Alexander :) Jak tylko otwarlam strone to od razu rzucilo mi sie to w oczy :) Sliczna buziuchna !!! Gratuluje slicznego nabytku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie do tych zielonych oczek dobrałaś włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym typowała Madame Alexander. Ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest i idealnie jej dobrałaś perukę!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna z niej dziewczynka i bardzo zyskała na Twoim spa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Preciosa muñeca , con la peluca está muy guapa, pero tenías que intentar trasplantar el pelo, el resultado es muy bueno .Mira este tutorial a ver que te parece https://www.youtube.com/watch?v=VsJaoddqBn8, yo lo he intentado , y en vez de unos alicates para tirar de la aguja he empleado las tijeras fijas de poner las gomas a las muñecas. El resultado merece la pena, Besos:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna.Do twarzy jej w tej peruce.Pozdrawiam Anita z Pucka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też pomyślałam że to M.A. , one mają takie charakterystyczne usta :) .
    Piękna jest :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiola jest cudowna. Po wizycie w spa i u fryzjera wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie udało Ci się dobrać peruczkę, lala jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń