sobota, 7 listopada 2015

LALKA WIOLA

Lalkę kupiłam z ogłoszenia mojej ulubionej sprzedawczyni z wielkopolski Pani Wioli .Gdy ją zobaczyłam,  wśród innych lalek od razu napisałam do sprzedawczyni.Na zdjęciach nie wyglądała zachęcająco ,głównie z powodu braku włosów. Buzia od razu przypadła mi do gustu . Po paru dniach była u mnie. W tym samym czasie dotarła świeżo zakupiona peruczka i od razu pomyślałam o Wioli.





Zdjęcie lalki ,które przysłała mi Pani Wiola




Lalka w trakcie spa

Łysina bardzo widoczna a pozostałe włosy to kłębek siana



Lalkę wyszorowałam ,ogoliłam głowę z resztek włosów ,skleiłam pęknięcie na ramieniu.Peruczka rozmiarowo idealnie pasowała ..Lalka wykonana jest z twardego tworzywa- hard plastik .Ma 48 cm wysokości i ślicznie wymodelowane ciałko ,zwłaszcza nóżki .Sygnatury nie ma ,nawet malutkiej cyferki.Kim jesteś nieznajoma? Wiele czasu spędziłam w internecie szukając podobnej buzi. Znalazłam kilka aukcji z podobnymi lalkami  ,oczy podobne ,ciałko także nawet włosy podobne.Sprzedawca w opisie  twierdzi ,że to lalka Madame  Aleksander z lat 60 tych .Gdy będę pewna pochodzenia lalki uzupełnię wpis .



Zdjęcia z aukcji 



                                                               

                                                                              WIOLA 
















DZIĘKI PANI WIOLU.



12 komentarzy:

  1. Hello, she looks lovely with the new hair, a sweet doll!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ,tak Madam Alexander :) Jak tylko otwarlam strone to od razu rzucilo mi sie to w oczy :) Sliczna buziuchna !!! Gratuluje slicznego nabytku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie do tych zielonych oczek dobrałaś włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym typowała Madame Alexander. Ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest i idealnie jej dobrałaś perukę!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna z niej dziewczynka i bardzo zyskała na Twoim spa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Preciosa muñeca , con la peluca está muy guapa, pero tenías que intentar trasplantar el pelo, el resultado es muy bueno .Mira este tutorial a ver que te parece https://www.youtube.com/watch?v=VsJaoddqBn8, yo lo he intentado , y en vez de unos alicates para tirar de la aguja he empleado las tijeras fijas de poner las gomas a las muñecas. El resultado merece la pena, Besos:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna.Do twarzy jej w tej peruce.Pozdrawiam Anita z Pucka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też pomyślałam że to M.A. , one mają takie charakterystyczne usta :) .
    Piękna jest :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiola jest cudowna. Po wizycie w spa i u fryzjera wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie udało Ci się dobrać peruczkę, lala jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. 27 year old Data Coordiator Dolph Babonau, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Skimboarding. Took a trip to Redwood National and State Parks and drives a MX-6. odwiedz strone

    OdpowiedzUsuń