piątek, 26 kwietnia 2013

Moi rodzice

Moja matka poznała ojca w 1957 r w czasie gdy odbywał służbę wojskową na Śląsku. Ojciec w koszarach zaprzyjaźnił się z bratem mojej mamy Wernerem ,ten zaprosił ojca do swojego domu gdzie od razu zakochał się w Stefani .Po trzech miesiącach znajomości stanęli na ślubnym kobiercu.


                  Stefania Golczak z d .Pawlik           Kazimierz  Golczak
                     ur.20.05.1939 r                           ur.25.02.1933 r
                     zm.                                             zm. 04. 07 . 2000 r


              Ślub  -cywilny  wrzesień 1957 r        kościelny  grudzień  1957 r




     
Moi rodzice  Kazimierz i Stefania

Grudzień 1957 r

Świadkiem na ślubie był mamy brat Werner -pierwszy  z lewej strony  oraz wujek  Jaśkowicz.


Dzieci

Urszula  Golczak     
ur 30.12. 1958 r         



URSZULA

Ja z mamą jako niemowlę

Ulka w chustce w grochy

Skończyłam rok ,na rękach trzyma mnie  chrzestny  ojciec  Werner 

Mój chrzest 

Roczek mojej siostry Ilony ,obok  Ulka i rodzice

Zrozpaczona Ula prowadzi samochód  z zadowoloną  siostrą Iloną

Ula w mundurku przedszkolnym

Ula z grupą przedszkolaków-środkowy rząd ,pierwsza z lewej

Obiad w przedszkolu ,Ula w towarzystwie łobuzów

W stroju górakskim

Pierwszy dzień w szkole .Z długoletnią koleżanką Danką Grzywacz

Ale miałam tytę tak nazywamy róg  na Śląsku

Ja z siostrami Iloną i Jolą


Pierwsza komunia

Z matką chrzestną Marią Foks i jej synem

Koniec szkoły podstawowej -ja z lewej strony z  koleżanką  Krystyną Lis ,przyjaźnimy się do dziś.Na dole jedyne zdjęcie ,które mam Józefa  Filauer  ojczyma mojej mamy.

Ja w wieku 17 lat

Z siostrą Iloną -ja po lewej 
Ja ,Ilona i Jola

Urszula jako nastolatka,miała
 m wtedy włosy  długie do pasa.
2

ILONA


        Ilona  Wróż z d  Golczak                               Roman  Wróż 
                                 ur 30. 03 1960.r                   ur.06.01.1960 r 



Roczek Ilony



ILONA W PRZEDSZKOLU


Komunia Ilony
Komunia Ilony -prawa strona dziadkowie z Gnina ,lewa rodzice

Chrzest Ilony ,trzyma ją matka chrzestna  siostra mamy  Helena.Obok mama.

Procesja Bożego Ciała -Ilona z młodszą siostrą Jolą  trzymającą  koszyk z kwiatami.
ILONA I ROMAN -

Ilona z mężem Romanem i córkami Moniką i Lucyną





Ilona i Roman 1980 r




DZIECI 


MONIKA ur .22.04.1982 r
LUCYNA ur 15. 10. 1986 r
   

Lucyna i Monika córki Romana i Ilony
                                     








MONIKA data ślubu 22 02.2003 r z Grzegorzem Lasic  ur 31 .03 1982

                                                                                 Dzieci Daniel ur 21 .06 .2003
                                                                                            JULIA 09.12 2011


Daniel







Monika z mężem i dziećmi Danielem i Julią





Monika z Julią

Lucyna z dziećmi  Denisem i Mileną



MILENA









Lucyna z mężem

LUCYNA data ślubu 24.09.2005 r Mąż Rafał Ślusarek  ur 27.02.1984 r

                                         Dzieci DENIS ur 02.01.2006 r
                                                          Milena 02.06.2009 r




Monika z synem Danielem
Mąż  Lucyny  Rafał 
Monika wychodzi za Grzesia

Jolanta  Wójcik z d  Golczak                 Bogdan Wójcik 
ur.25. 08. 1963 r                          ur.18.11. 1964 r







JOLANTA


Roczna Jola na rękach mamy Stefani,obok ciocia Ewa i ojciec chrzestny Marian  Stachuła

Chrzest Joli  
Roczna Jola


    

Komunia Joli ,za nią  matka chrzestna  ciocia  Ewa  ,obok żona   mamy brata  Wernera Marta,oraz rodzice


Pierwszy dzień  Joli w szkole 

Komunia Jolanty


Jola z mężem i z dziećmi Mariuszem i Joanną



Zdjęcie ślubne  Jolanty i Bogdana




DZIECI    ; MARIUSZ    ur 25.09.1986 r
JOANNA ur 13.10.1988 r


Mariusz i Joanna

Mariusz lata szkolne

Joanna lata szkolne

Mariusz  

Joanna obecnie


Asia 



MARIUSZ
MARIUSZ Z SYNEM Marcinem




Mariusz z Magdaleną Maślanka

Mariusz z synem Marcinem -chrzest




Magda z synem

Marcin Wójcik






4


Beata Trefońska z d Golczak    Marek Trefoński 
ur.20.04.1971 r      ur.


BEATA



Chrzest Beaty,matka chrzestna Marta ,obok mama  i siostra Jola

Beatka na spacerze .Wózek dla lalki przywiozłam jej będąc z mamą w  NRD w  1972 r

Beata w przedszkolu

Pierwszy dzień w szkole

Komunia Beaty -sukienkę uszyłam z reszty materiału pozostałego z mojej ślubnej sukni.
Beata z Markiem
Beata z markiem

Ślub Beaty  z  Markiem



   







DZIECI -                             TOMASZ   ur.                     w Chorzowie
                                       STEPHANIE  ur.              w  BERLINIE

Stephanie córka Beaty i Marka

Stefania

Tomasz


TOMAS

Stefania z synem






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz