piątek, 26 kwietnia 2013

Urszula i Krzysztof

Męża Krzysztofa poznałam na dyskotece Redena  w Chorzowie 09 maja 1977 r .Był to okres najpiękniejszy w naszym życiu .Spacery ,wspólne wycieczki, wczasy w górach ,wiele czułości i  namiętności.Tak minęło piękne ,gorące lato. Nadeszła jesień.,Krzysztof dostał powołanie do wojska lotniczego.Rok w szkole wojskowej w Oleśnicy. W naszych sercach zagościł smutek i tęsknota.W tamtych latach nie było telefonów komórkowych, pozostało pisanie listów,które przetrwały do dziś .Odwiedzałam kilka razy mojego żołnierza w koszarach ,zawsze dostawał  przepustkę i mogliśmy spędzić razem kilka romantycznych godzin. Po ukończeniu szkoły wojskowej Krzysztof  wyjechał  na drugi koniec Polski  do Bydgoszczy.Odległość jaka nas dzieliła zrobiła się jeszcze większa. Ja myślami i sercem byłam z nim .On na lotnisku przy samolotach  ja czekałam w domu. Po roku służby wrócił i nic już nas nie mogło rozdzielić.27 pażdziernika 1979 r dzień ,w którym połączyliśmy się do śmierci. Minęło już tyle lat  ,mamy dwie dorosłe córki i wnuka Bartusia. Idziemy przez życie razem trzymając się mocno za ręce. Pokonaliśmy wiele przeszkód jakie niesie życie .Był  przy mnie i dodawał mi siły w walce z chorobą ,która ustąpiła. Dziś jestem zdrowa i jak Bóg da chciała bym  razem doczekać starości
W latach kiedy poznałam męża

Mój mąż Krzysztof przed wojskiem

Krótko po wojsku

Takiego Krzysztofa poznałam

Krzysztof w mundurze lotnictwa

Wspólne zdjęcie  przed wyjazdem do woja

W czasie służby na przepustce


W czasie kiedy Krzysztof był w wojsku zrobiłam mu niespodziankę,obcięłam moje długie włosy i rozjaśniłam końcówki.

Nasz ślub 27 pażdziernik 1979r




NASZE POCIECHY


ANETA         ur.16.03.1982 r.
EWA       ur.27.07 1985 r

Roczek Ewy ,obok Aneta

Krzysztof z Anetą i Ewą

Rodzinne zdjęcie ,moje córki ,Krzysztof,jego brat Andrzej z synem Przemysławem  oraz  teściowie  Dorota i Edward

Aneta i Ewa w komuni

Aneta w wieku szkolnym


Dziadek Krzysiek z wnukiem Bartusiem

Bartek w wieku przedszkolnym

Bartek- pierwszy dzień w szkole 


Bartek z mamą Anetą

Bartek z babcią jako kibice

Aneta po rozwodzie z mężem ,związała się z Krzysztofem Skwarek ..Postanowili  się pobrać.

Ewa ze swoją miłością Michałem  Blacha

Ewa na wakacjach

Ewa  w Krakowie 

Michał

Michał z Ewcią

Krzysztof po latach

Na koniec ja  Urszula   mama i babcia







"Pamiętajcie aby  drzewo genealogiczne stale się rozrastało.Twórzcie je nadal,aby uczcić swoich przodków i oddać im cześć"

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz